sommarlov 07

Hejhej orkade inte skriva mer om seglingen ;) ni får lkomma på jälva hur det gick dom två sista dagarna ^^
så jagg vill berätta om mitt sommarlov , jag har varit i båstad , på mitt land nästan hela sommarlovet , det har vart skitroooligt ibland och lite mindre roligt ibland ;) men typ i mitten av sommaren när jag var här med min mamma och lillebror  började det regna som faseeeen :O asså det regnade i flera dagar och gjorde jätte mycket översvämmning och så , det har inte vart så fint väder här i sommar :( men iallafall ;) sen så  en tisdag kom min kusin och mormor och jusst den tisdagen blev det soligt och jätttte varmt , bara för att dom kom ;) då va vi på rix fm här , shiiit asså dte va typ mer folk på rix fm här än vad det var i sthlm asså :O om man stod löängstfram typ blev man puttad fram och tillbaka hela tiden ;) :O så vi pallade nt stå kvar där (A) hahah men iallafall sen när vi åkte  hem så gick alla och la sig förutom jag coh jeppe , vi var ute och hoppade studsmatta fastän det typ var blixtrar ch såå ;) men jag såg 2 stjänfall :O men jag tänker inte säga vad jagönskadeför då kmr dte inte gå i uppfyllse (A) ;) mm men dom stannade inte så länge , dagen efter åkte dom hem :( aja dagarna gick och sen blev det fotbollscup ;) åkte hem på måndagen och sen på tisdagen åkte jag till farsta med älsklingen sara och hade fotbollsträning , men sen på onsdagen så åkte vi (fotbollslaget) till uddevalla föratt spela oddebollen :) på fredagen började cuppen , och vi förlorade inte en enda match *stolt* vi vann alla förutom 1 som det blev 1-1 på men dom spöade vi med 2-0 i finalen ^^ så vi ann hela cuppen och guldmadeljen och den största pokalen och mä
stare tröjorna fick vi *stolt* Jaah  sen har sommarlovet bara rullatpå ssen kom seglingen det var det rooligaste på hela sommarlovet typ :O förutom cupen ;) mm och nu sitter jag här och ska ¨ka hem på torsdag och skolan börjar på måndag *SUCK* aja plikten kallar byyyyyyyyye puss

hahah buuuuuuuusungar :)

Torsdaaag :
hejhej , ida så åkte jag Ebba och Annna 2-krona, aja ska dra till sandra skriver mer sne (A)

Nej sluuuuuta läggg av asså seriöööööst vi kapsejsar aaaaah (;

Onsdag:Hallo , idag assså först så vaknade jag , men jag behövde åka buss till seglingen idag för pappa hann inte skjutsa :O men men det gick bra fastän det var första gången jag åkte buss i skånetrafiken ;) men jag kom fram :) men buss schaffisen var galen :O hahaha men galeeet skön :D han tutade hela tiden på allla :D hahaha och så körde han som en dååååre ;) haha skit läskigt men jaah fett skoj :)
haha men iallafalll asså idag var typ alla galna (; som idag på seglingen så skulle typ jag , Anna och Ebba åka giggen men nej det fick visst inte vi så jag fick byta med ngn kille så jag skulle åka 2-krona med patric och Peder och Anna fick byta så att hon åkte med jah , nån kmr inte ihåg vem (A) men jaah , aaah assså när jag åkte med dom två så blev dom helt galna :O dom ba typ ställde sig på en sida så att hela kanten lutade och det åkte in vatten dte tyckte dom va skit skojj , så dom gjorde så hela tiden bara ör att jag blev så jäkkla rädd :O asså det va skit läskigt ;) men skiiiit skoj :D dom va gakna , men så galet sköna asså :D sen så kapsejsade vi våran båt ^^ hahahaha men ajg vågade inte så om fick göra det jag hoppade i innan (A) hahahaha och Peder den badkrukan gjorde en torrvändning xD hahaha så stod han där upp på båten när den va upp och ned så hade hans kompisar typ kommit och allt men han såg så torr ut så jag puttade i han (6) Hahahahah :D i'm a devil ;)  haha , men asså dom va gaaaaaaalna :D haha men iallafall sen när vi hade vänt till baka sen så typ knöt peder fast en tamp längst bak på båten så hoppade han i i vattnet och typ åkte efter segelbåten hahahahaha , sen gjorde jag det det va skit skojj :D hahahah men sen försökte dom åka ifrån mig när jag slppte tampen men dom va i vind öga så jag hann simma ikapp :D hahahahaha men men sen åkte vi lite fram och tillbaka sen skulle vi in i hamnen för seglingen slutade , haha men vi var typ fett sega för patric och Peder höll på med sina  saker som att ta in vatten i båten xD så alla hann åka in förutom vi (A) hahaha så vi blev bogserade av gabbe in med motorbåten (; Hahaha Busungar assså :D
Aja Pusssochheeeej :) <3

Tisdag :)

Hahaha asså jag skriver alla bloggar idag , glömde bort att skriva blog så jag skriver om hela veckan idag istället (A) ;)men men ,
Tisdag:
Idag så vaknade jag skit tidigt :O (; typ kl 8 sen så kl 9 skjutsade pappa in mig och Linnea till torekov så va vi där hela dagen och solade och så , det va fett skööönt skit varmt :O men men ,
sen kl kvart i 3 så skulle jag på sgeling :D tjohooooh :)
idag så hade vi bestämt att jag, Ebba och Anna skullle åka giggen ensama , och killarna skulle segla varsin 2-krona , haha men det gick inte så bra för oss att styra ut från hamnen  så jag fick byta med en kille (A) haha så då åkte jag med Nils (instruktören) och typ Jonathan , haha det va lite tråkigt i början för dom sa typ ingenting så jag satt där och pratade och Jonathan sa saker ibland och svarade men Nils typ låg och sov xD hahaha :D  men sen när vi skulle bada så först hoppade Nils i  och typ gick as snabbt upp igen , för han ör en sån badkruka (; sen när jag skulle hoppa i så stod jag på kanten och samlade mig (A) hahaha det av ett stort steg för mig att hoppa i det kalla läskiga havet i Båstad , men iallafall  så stod jag på kanten av 2-kronan , aah och kolla vet du vad Nils gör du? :O han putttade i mig i vattnet :O skit kalllt , aah men ialllafall så ba seglar han och jonathan iväg ifrån mig när jag är i vattnet xD Hahahaha det va skit jobbigt , så jag behövde simma efter och försöka simma ikapp men lyckades inte (;  sen så hoppade Jonathan också i , och Nils ba seglade själv iväg ;) men sen så stannade han så att jonathan kunde hoppa upp igen och jag fick simma lite till sen fick jag hoppa upp igen xD Hahahhaa men men en extra simtur skadar inte xD VISSST :D sen på kvällen så grillade jag pappa och linnea hamburgare, lr det va typ jag som gjorde det *stolt* :)
men aja nu ska jag gåå puss och kram skala banan ^^

segling :)

Hejhej , idag började min segling i torekov ,  det började med att jag kom lite försent (A) så dom hade typ redan börjat lite med en presentation och sånt (;
men  aah så när jag kom skullle vi börja rigga båtarna :) jag seglade en 2-krona med Anna, Ebba och Peder (;
det gick väll ganska br men det va mest Peder (instruktören) som seglade, vi bara satt där typ och ibland seglade vi lite, sen så fick vi byta och åka gigg med 2 av killarna , haha det va litetråkigt för giggen går så segt (A) haha men men   aja nu ska jag draskriver mer sen :)