wwwwwoouuhuuuh

Nu sitter jag i skolan, lite deppigt att stanna kvar även fast man slutat. 
     Men jag orkar helt enkelt inte gå hem!
marcus sitter på andra datorn och uhm skriver styckes indelningar medans Mojja sitter och spelar guuiitaaar, verkligen mysigt. Nu saknas bara några ljus och en kopp te så skulle allt vara jätte perfekt hahah :D 
        skulle gärna velat ha mer massage men skolbussen kom och snodde min massör haha (; 
menmen, sånt är tyvärr livet :D






  None 
  vill bara påminna alla om att
detta är min bästavän och att
     jag saknar henne ! :D

pusssålänge ! :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Monnia gjorde styckesindelningar ÅT mig, medan jag satt och latade mej :P



skulle bara rätta dej;)

2008-11-21 @ 19:02:52
Postat av: L.H

haha så kanske det var (;

2008-11-22 @ 12:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0