segt

vaknade precis och är fortfarande vääälldigt trött.
Konserten i Vista skolan idag gick väll bra, iaf när jag sjöng till welcome to my life (tror ajg iaf !?!) (a) , fast we are hörde man inte ens min gitarr på det var lite synd (a)
det blir inga bilder idag heller, ooorkar verkligen inte ..^^

någon som kan hjälpa mig fixa min design på bloggen? ^^ kan absolut inte sånna saker ;o (a)

nu är det höstlov för mig iinga mer läxor den här veckan tjoho nu ska jag njuta av livet (a)

skriver mer sen
Puss/L

Kommentarer
Postat av: Marcus

sjöng du? :O visste inte att du kunde sjunga... heller... det är mkt man inte vet om dej ;O :P

2008-10-22 @ 20:16:12
URL: http://marroux.webs.com
Postat av: L.

haha mjeeh, skulle inte påstå att jag kan sjunga men sjöng iaf haha ^^

2008-10-24 @ 09:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0