ssuck

hej.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag ska börja blogga igen !
Men nu är jag förbanne mig säker haha !
just nu sitter jag hemma hos emelie och emilia och ska snart cykla hem, jag orkar inte.
Hade egentligen tänk att plugga so idag men så sa emelie att hon ej förstod musiken så jag tog guran och förstärkaren och brorsans cykel och cyklade hem till dom.
Hade inte tänk stanna så länge, behövde ju trots allt skriva so:n. Men det blev att jag stannade hela kvällen.
Okej den som kommer och hämtar mig och gitarren och förstärkaren och cykeln nu är bäst för jag dör snart :D

aja ska inte terra er ned ett jätte långt första inlägg.
Pusspuss / L

hittade en söt bild på smutsigt lag ifrån oddebollen 07 på emelies dator (;


Kommentarer
Postat av: Rossie

SV: hehe:P jo de blev lite sentx) :P

hehe:P Hon tackar ;) :) ;P

<33

2008-10-19 @ 21:25:05
URL: http://pannich.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaah din lodis ! LOVE YOU

2008-10-19 @ 22:53:27
Postat av: L.

haha lodigast (:



haha (((;

2008-10-20 @ 00:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0